تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو
سرخط خبرها

پرسپولیس در برابر شاهین بندرعامری| فوبیای قشقایی در لباس شاهین!

  • کد خبر: ۶۷۴۹۲
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
پرسپولیس در برابر شاهین بندرعامری| فوبیای قشقایی در لباس شاهین!
پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم جام حذفی امروز باید برابر حریف گمنام بوشهری‌اش قرار بگیرد

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت‌۲۰:۳۰ امشب با برگزاری بازی تیم‌های پرسپولیس و شاهین بندرعامری پیگیری خواهد شد. شاگردان یحیی گل‌محمدی که هفته فوق‌العاده‌ای را پشت‌سر گذاشتند و از نظر روحی در بالاترین حد ممکن خود قرار دارند، به نظر می‌رسد کار چندان‌سختی برابر حریف گمنام خود نداشته باشند؛ مگر اینکه اتفاق‌های عجیب دنیای فوتبال، بار دیگر برای این تیم رقم بخورد و خاطره تلخ قشقایی شیراز را برای هواداران این تیم زنده کند! مطمئنا سرخ‌پوشان هنوز آن بازی و اتفاقاتش را از یاد نبرده‌اند و به‌خوبی می‌دانند تیم‌های گمنام این‌چنینی برای این مسابقات چقدر انگیزه دارند.


بازگشت شیری به ترکیب سرخ‌ها

مهدی شیری همان‌طور‌که پیش‌بینی می‌شد، در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل استقلال بازی نکرد تا سیامک نعمتی به‌عنوان مدافع‌راست بازی کند. نکته، اما این بود که پس از تعویض نعمتی به‌دلیل مصدومیت، گل‌محمدی به‌جای مهدی شیری ترجیح داد از فرشاد فرجی در پست غیر‌تخصصی دفاع‌راست بهره ببرد؛ هرچند فرجی در اواخر بازی درگیر مسائل حاشیه‌ای شد و با کارت قرمز مستقیم اخراج شد تا بازی بعدی پرسپولیس در لیگ برتر را از دست بدهد.

 

در‌این‌میان به نظر می‌رسد در بازی پرسپولیس که در چارچوب رقابت‌های جام حذفی برگزار می‌شود، مهدی شیری به‌عنوان دفاع راست به ترکیب سرخ‌ها باز‌گردد. بازی‌های فشرده سیامک نعمتی در دفاع‌راست از‌یک‌طرف و رویارویی با شاهین بندرعامری در جام حذفی از‌سوی‌دیگر باعث شده است شیری در بازی بعدی به‌عنوان دفاع راست در ترکیب به میدان برود.


آشنایی با حریف گمنام سرخ‌ها

بندر‌عامری روستایی از توابع بخش دلوار در شهرستان تنگستان است که در هفتادکیلومتری بوشهر قرار دارد. این روستا جمعیت زیادی ندارد، اما به‌واسطه اسکله‌ای که اطراف آن قرار گرفته است، کشتی‌های زیادی به این بندر رفت‌و‌آمد می‌کنند. مردم روستا کار تجاری انجام می‌دهند و درآمدشان از همین اسکله است. شاهین بندر‌عامری بعد از صعود به لیگ ۲ برای موفقیت در این بازی‌ها و صعود به لیگ برتر، هدایت تیم را به رضا نظرزاده محول کرد؛ بازیکن سال‌های نه‌چندان‌دور فوتبال بوشهر که در تیم‌های شاخص فوتبال کشور بازی کرده و البته در مربیگری جوان و ابتدای راه است.

 

البته شاهین بندر‌عامری با نتایجی که در اولین فصل حضور در لیگ‌۲ و در گروه «ب» گرفته، نشان داده است می‌تواند یکی از مدعیان صعود به لیگ باشد. هر‌چند در لیگ‌۲ تنها تیم‌های قهرمان مستقیم به لیگ‌یک صعود می‌کنند، اما حضور در مرحله پلی‌آف و موفقیت در این بازی‌ها هم می‌تواند به‌منزله صعود به لیگ‌یک باشد. تیم شاهین عامری این‌روز‌ها با ۲۸‌امتیاز در رده چهارم جدول گروه «ب» لیگ دسته‌دوم فوتبال کشور قرار دارد. این تیم در مرحله قبلی جام حذفی موفق شده بود در اهواز برابر استقلال ملاثانی در ضربات پنالتی به برتری دست یابد.


گل‌محمدی: تیمی که تا این مرحله آمده است، قطعا ضعیف نیست

سرمربی سرخ‌پوشان که سال گذشته تیمش از رسیدن به فینال و قهرمانی در جام حذفی جا مانده بود، درباره برنامه‌های پرسپولیس برای این جام گفت: ما در همه بازی‌ها با تمام قوا وارد زمین می‌شویم و با تمام وجود برای برد بازی می‌کنیم. این وظیفه‌ای است که بر دوش همه ما‌ست. گاهی ممکن است موفق باشیم و گاهی هم موفق نباشیم. با توکل بر خدا پیش می‌رویم. یحیی گل‌محمدی همچنین افزود: بازیکنان برای رسیدن به قهرمانی در این جام هم باید با تمرکز بازی کنند و اگر در این بازی غفلت کنیم، از همین حالا باید خودمان را حذف‌شده بدانیم. وی درباره تیم شاهین بندرعامری نیز گفت: به‌هرحال تیمی که تا این مرحله بالا آمده، قطعا حریف قابل‌احترام و قدرتمندی است.


نظرزاده: تیم دست‌و‌پا‌بسته‌ای نیستیم

سرمربی جوان شاهینی‌ها در‌باره دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی گفت: این بازی فرصتی است تا بچه‌های ما توانمندی‌ها و پتانسیل خود را نشان بدهند. دیدار سختی مقابل صدرنشین لیگ برتر و نایب‌قهرمان آسیا داریم؛ اما این مسابقه سکوی پرتابی برای برخی بازیکنان شاهین بندر‌عامری است. هدف اصلی تیم ما تمرکز روی بازی‌های لیگ دسته‌دوم است. در آن رقابت‌ها مدعی صعود هستیم، اما مقابل پرسپولیس می‌خواهیم بازی‌ای انجام بدهیم که آبروی استان بوشهر و به‌ویژه مردم خطه تنگستان حفظ شود.

نظرزاده با اشاره به بازیکنان شناخته‌شده تیمش عنوان کرد: مهدی چاه‌کوتاه‌زاده یکی از معروف‌ترین بازیکنان ماست که سابقه حضور در لیگ برتر همراه با تیم استقلال خوزستان و لیگ‌یک با فجر شهید سپاسی را دارد. الیاس صالحی هم در لیگ‌یک بازی کرده است. امین مشایخ سال گذشته برای شاهین بوشهر در لیگ برتر بازی کرد. محمدعلی فرهنگ نیز سابقه حضور در لیگ برتر و لیگ‌یک را داشته است. دیگرنفراتمان جوان هستند. وی خاطرنشان کرد: اکنون هم از قبل چیزی قابل‌پیش‌بینی نیست. پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های ایران است که بازیکنان و کادر فنی خیلی خوبی در اختیار دارد؛ اما بچه‌های ما هم دست‌و‌پا بسته نیستند و با تمام وجود بازی خواهند کرد. امیدوارم بتوانیم شگفتی خلق کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->